Vodafone Nieuwe merkclaim slogan
6 oktober 2017 door in Vodafone.

Vandaag lanceert Vodafone een wereldwijde campagne waarbij de sim only aanbieder een nieuwe slogan en logo introduceert. Het bedrijf neemt na negen krachtige jaren afscheid van de Power to you merkclaim en introduceert The Future is Exciting. Ready?

Vodafone nodigt wereldburgers uit om samen met de provider technische innovaties te ontdekken. De provider wil met de nieuwe slogan een nieuwe positionering innemen en klanten zelf laten ervaren wat de mogelijkheden zijn van moderne technologie. De technologische ontwikkelingen hebben in afgelopen jaren een enorme vlucht gemaakt en de provider heeft hierin een rol gespeeld. Het netwerk van de sim only aanbieder brengt dagelijks de laatste technologieën naar abonnees. Vanaf vandaag ligt de nadruk voor de Vodafone campagnes op de ontwikkelingen van morgen. Daar hoort natuurlijk een nieuw logo bij!

Nieuwe Vodafone merkuiting

Al jaren eindigde reclames van de provider met de krachtige uiting: Power to you. Het is vanaf nu tijd voor een nieuwe visie. De wereldwijd actieve telecom aanbieder lanceert vanaf vandaag een nieuwe reclame campagne. De premium sim only aanbieder legt in de campagne de nadruk op ontwikkeling. Het wordt de grootste reclamecampagne van Vodafone ooit. De campagne start in alle 34 markten waarin de provider actief is. De telecomaanbieder stond de afgelopen jaren aan de wieg van een groot aantal ontwikkelingen en dankzij haar nieuwe en high tech LTE netwerken zijn vele innovaties ook toegankelijk geweest voor abonnees. De nieuwe slogan, “The Future is Exiting. Reay,” is vrij vertaald “de toekomst is spannend. Ben je klaar?” Vanaf vandaag heeft de provider ook een nieuw logo 2D logo.

The Future is Exciting

De directeur van de Nederlandse Consumentenmarkt bij Vodafone, Marcel de Groot, legt de nieuwe campagne uit in het persbericht van de provider. De campagne gaat verder dan alleen reclames. Vodafone nodigt klanten ook daadwerkelijk uit om innovaties persoonlijk mee te maken.

Met onze nieuwe campagne ‘The Future is Exciting. Ready?’ laat Vodafone zien hoe de technologie van de toekomst dankzij het Vodafone-netwerk dromen en nieuwe ervaringen dichterbij brengt dan ooit. Door klanten daadwerkelijk uit te nodigen deze techniek te beleven, ervaren zij echt de spanning en voordelen van innovatie. We starten met de mogelijkheid om in Nederland onder water via 4G en een speciale VR-bril te zwemmen met witte haaien uit Gansbaai.”

Geef een reactie