stel-samen-en-stel-bij
5 oktober 2015 door in T-Mobile.

T-Mobile gaat de klanten nog meer flexibiliteit geven bij een T-Mobile abonnement. Uit een onderzoek van T-Mobile blijkt namelijk dat zo’n 40% van de klanten langer hun huidige smartphone wil behouden. Volgend jaar biedt het bedrijf met ‘Toestel flexibiliteit’ hier een oplossing voor.

Problemen van de klanten

Wellicht herken je je wel in de problemen die de klanten van T-Mobile zouden hebben. Een telefoon abonnement is de meest gekozen abonnementsvorm in Nederland, waar de duidelijke meerderheid daar kiest voor een tweejarig abonnement. Hierbij krijg je een toestel naar keuze, waar je maandelijks ook een bedrag voor neer mag leggen. Na die twee jaar zijn veel consumenten nog erg tevreden over hun toestel, en overwegen ze om die te behouden. Daarvoor is een sim only abonnement een prima oplossing. Maar die sim only abonnementen sluit je vaak voor één of twee jaar af (met een enkele uitzondering voor een maandelijks abonnement). Als je dan na zes maanden toch besluit dat je een nieuwe telefoon wilt hebben, zit je nog vast aan je sim only abonnement. Daar zal ‘Toestel flexibiliteit’ van T-Mobile wellicht voor een oplossing kunnen zorgen.

Toestel flexibiliteit van T-Mobile

Met ‘Toestel flexibiliteit’ is het mogelijk om na afloop van je telefoon abonnement, te switchen naar een goedkoper Stel Samen & Stel Bij sim only abonnement. Na een tijdje kan je met behulp van ‘Toestel flexibiliteit’ weer een nieuwe telefoon bij je abonnement nemen. Het is dus mogelijk om te switchen tussen een sim only- en een telefoon abonnement.

Vanaf 1 februari 2016 wordt deze oplossing aangeboden. Dan kan je met een Stel Samen & Stel Bij sim only abonnement overstappen naar een toestel abonnement. Mocht je abonnement tussen nu en 1 februari aflopen, dan kan je die dus verlengen met een sim only abonnement bij T-Mobile, waarna je op 1 februari kan switchen naar een telefoon abonnement.

Geef een reactie